Lifestyle, Miss Mags, Olaf en Xavier, Webshop
0

Warme douche voor Difrax

Normaal gesproken ben ik niet echt iemand die na aankoop ergens een klacht indient. Nouja ligt er ook aan wat voor product en wat er mis is. Als een product na ontvangst kapot is dan trek ik wel aan de bel natuurlijk. Maar wanneer iets na gebruik kapot gaat, dan laat ik het meestal voor wat het is. Maar nu met de tweeling is dat net toch even iets anders…

Nog geen 3 maanden geleden kocht ik 2 mooie blauwe flesjes van Difrax. Van die handgreep flessen zodat Olaf en Xavier ze lekker zelf vast kunnen gaan houden. Xavier houd al maanden zijn fles zelf vast, maar Olaf is daarin nog steeds liever lui dan moe. Al kan hij het wel, maar dan gaat hij er meer mee spelen en dan duurt het wel erg lang voordat zijn fles leeg is. Maar goed daar gaat het nu niet over natuurlijk.

Al sinds enkele weken merkte ik dat de flesjes begonnen te lekken, eerst een paar druppels dus was nog niet zo heel erg vervelend. Maar die paar druppels werden er steeds meer, ik vond het steeds vervelender worden. Dat ik toch besloot om dit toch maar eens te melden bij Difrax, aangezien het niet mag gebeuren. Natuurlijk eerst ook geprobeerd met andere doppen en andere ventielen etc, maar niets hielp.

2015-11-16 11.22.17

Dus afgelopen maandag heb ik in de ochtend contact op genomen met Difrax via hun contactformulier. Uitgelegd om wat voor product het gaat, een foto van het product met datum van die dag erbij en ook het batchnummer van de flessen. Alles zoals gevraagd netjes ingevuld, en dan maar afwachten op reactie… want laten we eerlijk wezen… er zijn bedrijven die niet reageren.. Maar nog geen 20 minuten later had ik al een echte reactie van Difrax ! Zo die zijn lekker snel !

In de reactie stond dat aan het batchnummer van de flessen ze konden opmaken dat de fijne flesjes die ik had, uit het jaar 2012 kwamen en dat er dus nog oude flessen in omloop waren. Met de leuke mededeling dat ik gewoon twee nieuwe flesjes toegestuurd zou krijgen. Wow wat een superservice ! Wanneer ene bedrijf een belofte doet, is het dan nog afwachten of die belofte wel wordt nagekomen, maar nog geen 2 dagen later waren de twee nieuwe flessen gewoon al binnen !

Omdat Difrax zo snel reageerde op de klacht en omdat ze zo snel waren met hun belofte na te komen heb ik besloten om ze een warme douche te geven. Wat een super service is dit toch ! Blijft wel dat Difrax echt achter hun producten staan, en de klant graag¬†tevreden wilt houden. Dit tot tegenstelling tot andere merken ( in mijn geval Nuby, wacht al 3 weken op nieuwe producten maar nog niks … ) die of niet reageren op klachten of dus inderdaad hun beloftes niet nakomen.

Ik ben en blijf dus een tevreden Difrax klant en als ik tevreden ben dan zullen mijn twee lieve zoontjes ook tevreden zijn zodat zij ook gebruik kunnen blijven maken van de fijne producten van Difrax.

Hebben jullie ook wel eens een bedrijf een warme douche willen geven ?

Miss Mags Visit Website
Moeder van een tweeling - Zelfstandig ondernemer - Blogger - Grafisch Vormgever. Is dagelijks bezig met diverse werkzaamheden voor haar eigen bedrijvigheid.

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage

CommentLuv badge